Avianca vuela ahora 4 veces por semana para Medellín

June 3, 2024

Español | Papiamento

Español

De 10 a 14 vuelos semanales desde Colombia

a Autoridad Aeroportuaria de Aruba N.V., conocido como Aeropuerto AUA esta muy orgulloso de anunciar vuelos adicionales desde y hacia Aruba. Después de muchas negociaciones, deliberaciones y preparativos, Aruba logró convencer a Avianca de ampliar sus frecuencias para Aruba, volando desde y hacia Medellín, Colombia.

Fue a finales de enero de este año que la gerencia de Avianca anunció a los ejecutivos de la Autoridad Aeroportuaria de Aruba, a la Oficina de Turismo de Aruba y al Ministerio de Turismo de Aruba que ellos añadirían cuatro vuelos más por semana. Esto después de hacer movimientos en su itinerario y agenda de aviones, para ubicar extra aviones y así poder servir al mercado de Aruba, conocido por ser un mercado maduro y en continuo crecimiento.

El primer vuelo de Medellín llegó a Aruba el domingo pasado y así continuará cuatro veces por semana; nuestros Arubianos les encanta ir a Medellín y de la misma forma a los Paisas también les gusta pasar sus vacaciones en Aruba.

Esfuerzo exitoso

Cada vez que se celebra el anuncio de una nueva ruta así, significa por lo menos dos años de negociaciones intensas para poder lograrla; se debe siempre tener en cuenta que ninguna aerolínea tiene suficiente flota después de pandemia, pues es un reto quitar una ruta que no es exitosa o rentable para abrir otra. Para nosotros como destinación, esto significa que no solamente se logro una nueva ruta pero también es importante mantenerla, dandole sostén y promoviendola para que pueda volar llena, pero también de una forma rápida la aerolínea puede elegir hacer un cambio. Pero en este caso, Avianca reconoció el valor de Aruba e hizo un cambio en su itinerario, incluyendo nuestra isla en cuatro vuelos adicionales.

“Estamos felices” 

“Estamos felices de poder celebrar este vuelo adicional con Avianca; estamos muy satisfechos de la forma profesional y consistente en la cual mantenemos las conversaciones con la aerolínea Colombiana, que es fiel a Aruba ya por muchas décadas. Avianca es una de las aerolíneas que tiene mas años volando a Aruba de forma consistente, y por lo esto estamos muy agradecidos” indico Jo-Anne Meaux-Arends, Ejecutiva de Desarrollo de Negocios de Aviación de la Autoridad Aeroportuaria de Aruba. “Mas capacidad de sillas esto traduce en mas huéspedes para llenar las habitaciones de los hoteles existentes y todos aquellos que aun van a abrir este año”. “

Sigamos creciendo juntos

“Hoy celebramos un momento de orgullo con el vuelo inaugural de Avianca con su ruta MED-AUA. Una aerolinea que contó con un gran éxito para Aruba en el año 2023, representando el 40% de los visitantes que vienen del mercado Latinoamericano. Tenemos toda la confianza que esta conexión adicional conocerá mas éxito y crecimiento; vemos hacia adelante con beneficios continuos con esta sociedad que traerá consigo no solo para nuestra comunidad, pero también nuestros visitantes y mas” expresó Ronella Croes, CEO de la Oficina de Turismo de Aruba.

El segundo portal

Este se convierte en el segundo portal de Avianca para Colombia, a base de la ruta existente Bogotá-Aruba; ademas de la ruta Medellín con Avianca, se complementa Wingo con su oferta actual, dandole al viajero mas opción y flexibilidad. Sin duda esta nueva ruta directa de Medellín será un impulso para nuestro turismo, viendo que le facilita a los turistas Colombianos como también aquellos que están cerca de Colombia, llegar a Aruba.

Medellín cuatro veces por semana

En total añadirán no menos de cuatro vuelos adicionales por semana, que serán los días lunes, miércoles, viernes y domingo. Los horarios son convenientes y en un rato ya el pasajero estará en Medellín; y desde allí el pasajero podrá disfrutar de la ciudad o al miemos tiempo seguir, conectándose fácil y convenientemente con los vuelos que la aerolínea ofrece.

Detalles del vuelo

La ruta Medellín-Aruba estará en operación 4 veces por semana los lunes, miércoles, viernes y domingo, comenzando desde el 2 de junio 2024. Podrán realizar sus reservas en el sitio web de Avianca https://www.avianca.com/en/ o cerca a su agente de viaje preferido.

Ruta

Hora de salida

Hora de llegada

MDE-AUA

8:00 AM

10:40 AM

AUA-MDE

11:45 AM

12:25 PM


Acerca de Medellín 

Medellín, en el corazón de Colombia, se esta convirtiendo en un eje para los viajeros que están en búsqueda de conexiones alrededor de toda Latinoamérica y el Caribe; con su cultura excitante, su paisaje impresionante y su infraestructura en crecimiento, Medellín sirve como un punto fundamental para las iniciativas de expansión de Avianca, fomentando una mejor conexión con toda la región.

Ruta existente pero creciendo enormemente

Ya hace algún tiempo la ruta de Medellín para Aruba esta en operación; actualmente la única aerolínea que esta sirviéndole al mercado, ofreciendo un vuelo directo es Wingo, que vuela cuatro veces por semana desde y hacia Medellín para Aruba con su avión marca Boeing modelo 737-800 con una capacidad de 186 sillas. Wingo vuela los lunes, martes, miércoles y sábado durante los meses ocupados; durante los meses normales vuelan dos veces por semana, los miércoles y los sábados. Este nuevo vuelo es una oportunidad para tanto las familias como los amigos se encuentren entre si, considerando la población grande de de la comunidad Latinoamérica aquí en Aruba.

Medellín te podrá conectar fácil 

Al momento en que un pasajero llega a Medellín desde Aruba, tendrá una variedad amplia de destinos a los Avianca los puede llevar dentro de Colombia mismo; por ejemplo Barranquilla, Bucaramanga, Bogotá, Cali, Cartagena, Cucuta, Monteria, Pereira, Riohacha y Santa Marta.

Pero también hay una lista de opciones internacionales en donde también Avianca lo podrá conectar como por ejemplo: Cancún (México), Guayaquil (Ecuador), New York (USA), Madrid (España), Orlando (USA), Mexico City (México), Miami (USA), Punta Cana (República Dominicana), San Jose (Costa Rica) y Quito (Ecuador).

Avianca en cifras:

Avianca es la aerolinea mas grande para Aruba para lo que trata la region de Latinoamerica; es la quinta aerolinea mas grande del Aeropuerto de Aruba; ellos operan 10 vuelos semanales desde Bogotá y tienen una participación del mercado de un 37% en la capacidad de sillas desde Latinoamérica para Aruba. Con este nuevo vuelo, la cantidad de de vuelos subirá hasta 14 por semana; esto hace de Aruba el destino con mas vuelos semanales de Avianca, comparado con todas las otras islas en el Caribe.

Los pasajeros de Avianca

Avianca y Aruba tienen una conexión orgánica que hace que esta ruta sea frecuente y sostenible; Avianca tiene un perfil de trafico muy único; tiene 4 diferentes tipos de pasajeros: (1) Colombianos de origen que viven en la isla y viajan a Colombia a visitar a sus familias, (2) locales que viajan a Colombia por motivos médicos (Turismo Médico), (3) pasajeros Colombianos que vienen a Aruba por turismo y (4) pasajeros que hacen conexión en Bogotá desde la region; esta también es una base solida para la ruta de Medellín.

Acerca de Avianca

Avianca, es una aerolinea lider en Latinoamerica, se dedica a facilitar la experiencia de viaje sencillo para los pasajeros en Colombia, Suramerica y mas. Avianca es la aerolínea mas grande Colombia y carga la bandera de su país desde el 5 de diciembre del 1919. Su flota cuenta con un total de 124 aviones entre sus Airbus A319, Airbus A320 y Boeing 787-8. El modelo A319 y A320 mas antigüos, serán reemplazados por A320neo y A321neo entre los años 2025 y 2031. Avianca vuela a un total de 114 destinos; con un compromiso de experiencia en servicios y conexión, Avianca sigue innovando y ampliando su red de rutas, solidificando su posición como operar de confianza aún mas en la region.


Papiamento

Di 10 pa 14 vuelo semanal for di Colombia

Avianca ta bula awo cuater biaha pa siman pa Medellin

Aruba Airport Authority N.V., conoci como AUA Airport ta masha orguyoso di anuncia vuelonan adicional pa y for di Aruba. Despues di bastante negosacion, deliberacion y preparacion, Aruba a logra convence Avianca pa amplia nan frecuencia pa Aruba, bulando directamente for di y pa Medellin, Colombia. E adkisicion di e ruta nobo aki ta fortalece e conexion cultural y economico entre Aruba y Colombia.

Tabata na fin di januari di e aña aki cu gerencia di Avianca a anuncia na ehecutivonan di Aruba Airport Authority, Aruba Tourism Authority y na Ministerio di Turismo di Aruba cu nan lo añadi cuater vuelo mas pa siman. Esaki despues di haci movecionnan den nan iterinario y agenda di avionnan, pa aloca extra avion pa por sirbi e mercado di Aruba, conoci pa ta un mercado madura y creciendo.

E prome vuelo di Medellin a yega Aruba diadomingo ultimo y asina lo sigui cuater biaha pa siman. E Rubiano ta encanta cu Medellin, mientras cu e Paisanan tambe gusta bishita Aruba pa pasa vakantie.

Esfuerso exitoso

Cada biaha cu celebra un ruta nobo asina, ta nifica por lo menos dos aña di negosacionnan intenso pa por logra. Mester semper tene na cuenta cu ningun aerolinea tin flota suficiente, despues di pandemia, pues ta un reto di kita un ruta cu no ta exitoso of rendabel pa habri un otro. Pa nos como destinacion, ta nifica cu no solamente mester logra ruta nobo pero mester mantene tambe, door di sigui sosten’e y promov’e pa e keda bula yen, sino masha lihe e aeroliinea por scoge pa haci cambio. Pero den e caso aki, Avianca a reconoce e balor di Aruba y a haci cambio den su itinerario y inclui Aruba den cuater vuelo adicional.

“Nos ta feliz” 

“Nos ta feliz di celebra e vuelo adicional aki cu Avianca. Nos ta masha satisfecho cu e forma profesional y consistente den cual nos ta mantene combersacionnan cu e aerolinea Colombiano, cu ta fiel na Aruba pa hopi decada caba. Avianca ta un di e aerolineanan cu mas aña ta bulando Aruba consistentemente, pa cual nos ta hopi gradici”, asina Jo-Anne Meaux-Arends, Aviation Business Development Executive na Aruba Airport Authority, a duna di conoce. “Mas capacidad di stoel ta traduci den mas huesped pa yena e cambernan di hotel existente y esunnan nobo cu ta habri e aña aki ainda.”

Ban sigui crece hunto

“Awe nos ta celebra un momento di orguyo cu e vuelo inaugural di Avianca cu ruta MED-AUA. Un aerolinea cu a conta cu exito pa Aruba den aña 2023, representando 40% di e bishitantenan cu ta bini for di e mercado di Latino America. Nos tin confiansa cu e conexion adicional aki lo realisa mas crecemento y exito. Nos ta mira dilanti na e beneficionan continuo cu e asociacion aki lo trece cu ne pa nos comunidad, nos bishitante y mas”, asina Ronella Croes, CEO di Aruba Tourism Authority a bisa.

Di dos gateway 

Esaki ta bira e di dos gateway di Avianca pa Colombia, basa riba e ruta existente di Bogotá-Aruba. Ademas di e ruta Medellin cu Avianca, ta complementa Wingo su oferta actual, dunando e biahero mas opcion y flexibilidad. Sin duda, e ruta nobo y directo aki for di Medellin lo ta un impulso pa nos turismo mirando cu e ta facilita e turistanan Colombiano como tambe esnan den cercania di Colombia pa yega Aruba.

Medellin cuater biaha pa siman

En total lo añadi no menos cu cuater vuelo adicional pa siman, cu lo ta riba dialuna, diaranson, diabierna y diadomingo. E orarionan ta combiniente y den un rato bo ta na Medellin. Y for di eynan bo por sea disfruta di e ciudad ey mes of sigui pa otronan, cu ta conecta facilmente y combinientemente den e vuelonan cu e aerolinea ta ofrece.

Detaye di vuelo

E ruta Medellin-Aruba lo ta operacion durante cuater biaha pa siman riba dialuna, diaranson, diabierna y diadomingo, cuminsando desde 2 di juni 2024. Tin posibilidad pa book ticket riba Avianca su website: https://www.avianca.com/en/ of cerca bo agente di biahe preferi.


Ruta

Ora di salida

Ora di yegada

MDE-AUA

8:00 AM

10:40 AM

AUA-MDE

11:45 AM

12:25 PM


Tocante Medellin 

Medellin, den e curason di Colombia, ta birando un hub pa e biaheronan cu ta en busca di conexion rond di henter Latino America y Caribe. Cu su cultura excitante, paisahe impresionante y infrastructura den crecemento, Medellin ta fungi como un punto fundamental pa e iniciativanan di expansion di Avianca, fomentando un miho conexion den henter e region.

Ruta existente pero creciendo enormemente

Ya caba e ruta for di Medellin pa Aruba ta den operacion for di algun tempo caba. Actualmente e unico aerolinea sirbiendo e mercado ofreciendo vuelo directo ta Wingo, cu ta bula cuater biaha pa siman pa y for di Medellin pa Aruba cu su avion marca Boeing modelo 737-800 cu un capacidad di 186 stoel. Wingo ta bula riba dialuna, diamars, diaranson y diasabra durante e lunanan ocupa. Durante lunanan normal nan ta bula dos biaha pa siman, cu ta riba diaranson y diasabra. E vuelo nobo aki ta un oportunidad pa tanto famia y amigo por topa otro, considerando e poblacion grandi di comunidad Latino Americano aki na Aruba.

Medellin por conecta bo facil

Asina bo yega Medellin for di Aruba, bo tin un variacion amplio di otro destinacionnan cu Avianca por hiba bo den Colombia mes. Pensa riba Barranquilla, Bucaramanga, Bogota, Cali, Cartagena, Cucuta, Monteria, Pereira, Riohacha y Santa Marta.

Pero tambe tin un lista di opcionnan internacional unda tambe Avianca por conecta bo, manera: Cancun (Mexico), Guayaquil (Ecuador), New York (USA), Madrid (Spaña), Orlando (USA), Mexico City (Mexico), Miami (USA), Punta Cana (Republica Dominicana), San Jose (Costa Rica) y Quito (Ecuador).

Avianca den cifra:

Avianca t’e aerolinea mas grandi pa Aruba pa loke ta e region di Latino America. T’e di cinco aerolinea mas grandi pa aeropuerto di Aruba. Nan ta opera 10 vuelo semanal for di Bogota y tin un participacion di mercado di 37% den e capacidad di asiento desde Latino America pa Aruba. Cu e vuelo nobo, e cantidad di vuelo lo subi te na 14 pa siman. Esaki ta haci Aruba e destinacion cu mas vuelo semanal for di Avianca, compara cu tur otro isla den Caribe.

E pasahero di Avianca

Avianca y Aruba tin un conexion organico cu ta haci cu e ruta aki ta frecuente y sostenibel. Avianca tin un profiel di trafico hopi unico. Tin cuater diferente tipo di pasahero: (1) Colombiano di origen cu ta biba riba e isla y ta biaha pa Colombia pa bishita nan famia. (2) Local cu ta biaha pa Colombia pa motibo medico (Turismo Medico), (3) Pasahero Colombiano cu ta bin Aruba pa turismo y (4) Pasahero cu ta haci conexion na Bogota desde e region. Esaki tambe ta un base solido p’e ruta di Medellin.

Tocante Avianca

Avianca, un aerolinea lider den Latino America, ta dedica na facilita experiencia di biahe senciyo pa e pasaheronan na Colombia, Sur America y mas. Avianca ta e aerolinea di mas grandi di Colombia. E ta e aerolinea cu ta carga e bandera di Colombia desde 5 di december di aña 1919. Su flota ta conta cu un total di 124 avion entre nan Airbus A319, Airbus A320 y Boeing 787-8. E modelo A319 y A320 di mas bieu lo conoce un reemplaso door di A320neo y A321neo entre aña 2025 y 2031. Avianca ta bula pa un total di 114 destinacion. Cu un compromiso di experencia den servicio y conexion, Avianca ta sigui innova y amplia su red di ruta, solidificando su posicion como operador di confiansa ainda mas den e region.