ACI LAC Airport Day 2023 on September 12

Español | Papiamento

September 10, 2023

ORANJESTAD - Aruba Airport Authority N.V. (AAA) on behalf of Airports Council International of the Latin America & Caribbean region (ACI-LAC), will host the 1st official ACI-LAC Airport Day Aruba 2023 on September 12, 2023.

ACI-LAC represents the Latin America & Caribbean region of Airports Council International, the only worldwide professional association of airport operators. ACI-LAC represents over 270 airports in 34 countries and territories. ACI-LAC has a range of Global and Regional initiatives to assist members in raising standards and promoting professional excellence in airport management, operations, and customer service.

ACI-LAC Airport Day is a one-day event for a specific airport or group of airports with a common interest and to reach a specific target audience and hosted at different locations throughout the year. ACI-LAC Airport Day Aruba 2023 with the theme “Catering to the next 100 years of traveling”, will focus on topics such as Future traveler wants and needs, Innovation, Balancing aviation traffic growth and sustainable small island state economies and Attracting future aviation leaders. The speakers consist of both local and international speakers from airports and airport worldwide partners from Munich, Colombia, Costa Rica, Panama, Miami, and Aruba. The main objective of this event is to open conversations with key stakeholders, airport partners, aviation entities, government, and tourism entities focusing on the needs of future travelers and how each entity will adapt and enhance their services to best cater to new demands and expectations.

With these initiatives, ACI-LAC continues to seek new and innovative ways of approaching issues and providing advice and support for the benefit of airport members and the communities they serve.

“AAA is honored to be hosting the ACI-LAC Airport Day Aruba 2023 for the first time. This event, as part of our celebration of one hundred years of Aviation in Aruba, will host local and international speakers, all subject matter experts, that will provide valuable insights on current trends related to travelers’ needs. The event will look into what is ahead for Airports, what airports need to consider to properly build, strengthen our customer service, stimulate innovation and new business opportunities, and overall transformation of our airport facilities and services to best cater to the needs of the future”, said Angeline Flemming, Director Health, Safety and Sustainability of Aruba Airport.

Español

La Autoridad Aeroportuaria de Aruba N.V. será la anfitriona del Día del Aeropuerto ACI LAC 2023

La Autoridad Aeroportuaria de Aruba N.V. (AAA), en nombre del Consejo Internacional de Aeropuertos de la región de América Latina y el Caribe (ACI-LAC), organizará el 1er Día Oficial del Aeropuerto ACI-LAC Aruba 2023 el 12 de septiembre de 2023.

ACI-LAC representa la región de América Latina y el Caribe del Consejo Internacional de Aeropuertos, la única asociación profesional mundial de operadores aeroportuarios. ACI-LAC representa a más de 270 aeropuertos en 34 países y territorios. ACI-LAC tiene una serie de iniciativas globales y regionales para ayudar a los miembros a elevar los estándares y promover la excelencia profesional en la gestión aeroportuaria, las operaciones y el servicio al cliente.

El Día del Aeropuerto ACI-LAC es un evento de un día para un aeropuerto específico o un grupo de aeropuertos con un interés común y para llegar a un público objetivo específico, que se celebra en diferentes lugares a lo largo del año. El Día del Aeropuerto ACI-LAC Aruba 2023 con el tema "Atendiendo a los próximos 100 años de viajes", se centrará en temas como los deseos y necesidades de los futuros viajeros, la innovación, el equilibrio del crecimiento del tráfico aéreo y las economías sostenibles de los pequeños estados insulares y la atracción de futuros líderes de la aviación. Los oradores son tanto locales como internacionales, de aeropuertos y socios aeroportuarios de todo el mundo de Munich, Colombia, Costa Rica, Panamá, Miami y Aruba. El principal objetivo de este evento es iniciar conversaciones con partes interesadas clave, socios aeroportuarios, entidades de aviación, gobierno y entidades turísticas centrándose en las necesidades de los futuros viajeros y cómo cada entidad adaptará y mejorará sus servicios para atender mejor las nuevas demandas y expectativas.

Con estas iniciativas, ACI-LAC continúa buscando formas nuevas e innovadoras de abordar los problemas y brindar asesoramiento y apoyo en beneficio de los miembros de los aeropuertos y las comunidades a las que sirven.

“AAA tiene el honor de organizar el Día del Aeropuerto ACI-LAC Aruba 2023 por primera vez. Este evento, como parte de nuestra celebración de los cien años de la aviación en Aruba, contará con oradores locales e internacionales, todos expertos en la materia, que brindarán información valiosa sobre las tendencias actuales relacionadas con las necesidades de los viajeros. El evento analizará lo que les espera a los aeropuertos, lo que los aeropuertos deben considerar para construir adecuadamente, fortalecer nuestro servicio al cliente, estimular la innovación y nuevas oportunidades comerciales, y la transformación general de nuestras instalaciones y servicios aeroportuarios para satisfacer mejor las necesidades del futuro. ”, dijo Angeline Flemming, Directora de Salud, Seguridad y Sostenibilidad del Aeropuerto de Aruba.

Papiamento

Cu masha orguyo Aruba Airport Authority N.V. ta organisa: ACI LAC Airport Day 2023

ORANJESTAD - Aruba Airport Authority N.V. (AAA) na nomber di Airports Council International of the Latin America & Caribbean region (ACI-LAC), lo organisa e prome ACI-LAC Airport Day Aruba 2023 riba dia 12 di september 2023.

ACI-LAC ta representa e region di Latino America y Caribe di e Airports Council International, e unico asociacion profesional mundial pa e operadornan di aeropuerto. ACI-LAC ta representa mas di 270 aeropuerto na 34 pais y teritorio. ACI-LAC tin un cantidad grandi di iniciativa global y regional pa asina yuda e miembronan pa eleva nan standard y promove excelencia profesional den aeropuerto su maneho, operacion y servicio brinda na su clientenan.

ACI-LAC Airport Day ta un evento di un dia pa un aeropuerto of grupo di aeropuerto cu interes comun pa yega na un publico specifico, e evento ta tuma luga na diferente parti di mundo durante henter aña. ACI-LAC Airport Day Aruba 2023, tin e tema di “Catering to the next 100 years of traveling”, cu e tema aki lo enfoca riba e temanan manera e deseonan y e necesidadnan di e futuro biahero, innovacion, e balans entre e crecemento den trafico di aviacion y economia sostenibel pa e islanan y e atraccion di e futuro lidernan di aviacion.

E oradornan ta diferente persona local y internacional di aeropuerto y socionan den e mundo di aeropuerto rond mundo manera Munich, Colombia, Costa Rica, Panama, Miami y Aruba. E meta principal di e evento aki ta pa cuminsa cu combersacion cu stakeholders, socionan di aeropuerto, entidadnan den aviacion, gobierno y entidadnan di turismo enfocando riba e necesidadnan di e futuro biaheronan y con cada entidad lo adapta y mehora su servicionan pa atende miho cu e demandanan y e expectativanan.

Cu e iniciativanan aki, ACI-LAC ta continua en busca di diferente manera nobo y innovativo pa resolve e problemanan y brinda conseho y apoyo na beneficio di e miembronan di e aeropuertonan y e comunidadnan cu nan ta sirbi.

“AAA tin e honor di organisa ACI-LAC Airport Day Aruba 2023 pa prome biaha. E evento aki, como parti di nos celebracion di 100 aña di aviacion na Aruba, lo conta cu diferente orador local y internacional, cu lo brinda informacion valioso tocante e tendencianan actual relaciona cu e necesidadnan di e biaheronan. E evento aki lo analisa loke e aeropuertonan por spera, loke e aeropuertonan mester considera pa construi adecuadamente, fortalece e servicio na cliente, stimula innovacion y oportunidad comercial nobo y un transformacion general di e facilidadnan di aeropuerto y e servicionan brinda pa asina satisface e necesidadnan di futuro”, asina Angeline Flemming, Director Health, Safety and Sustainability di AAA a duna di conoce.