Airside Safety Week - un exito

Na Aeropuerto Internacional Reina Beatrix:

Airside Safety Week 2016 un exito!

ORANJESTAD – Tur anja tin 1 siman cu ta wordo dedica na e aspecto di “Safety” na Aeropuerto Internacional Reina Beatrix y Aruba Airport Authority N.V. (AAA) ta sumamente satisfecho cu e empleadonan cu ta labora na aeropuerto a atende e siman di Airside Safety Week den gran forma y demostra hopi interes pa e charlanan interesante y relevante pa nan trabou.Entre algun di e temanan por menciona “The other person operating the drone”, “Importance of Emergency response preparedness” y mas. E charlanan tin como meta pa sigura cu aeropuerto por mantene e nivel y cultura di safety riba airside na un grado acceptable segun e standardnan di ICAO.

Winter 2016-2017

Banda di e charlanan lo sera e Airside Safety Week cu e famoso FOD (Foreign Object Debris) Walk caminda tur empleado por hanja chens pa cana riba e pista di aeropuerto pa colecta cualkier material los cu por causa danjo na avion.

Airside Safety Week ta wordo organisa un biaha pa aña door di e Airside Safety Council cu ta wordo representa pa diferente compania (p.e aerolinea/fuel company) cu ta duna servicio na su cliente(nan) riba airside di aeropuerto. Tur e companianan aki tin e mesun pensamento y meta cual ta pa brinda e mihor na nan cliente, pero semper manteniendo e aspecto di safety riba rampa como prioridad.

AAA ta contento cu e participacion di e comunidad di aeropuerto y na mes momento ta gradici nan tambe pa nan esfuerso demostra pa hasi e di 11 edishon di Airside Safety Week asina exitoso. E ekipo hoben y dinamico a percura pa hasi Airside Safety Week un exito un biaha mas.

Winter 2016-2017